Проект “ Побутові електроприлади - непомітні і скромні помічники.”
Форма оцінювання
Форма оцінювання
Група
____Експерти______________________________ Дата
Всього балів (мах)
|
Самооці-нювання
|
Оцінювання
Однолітками
|
Оцінювання вчителем
|
|
ЗМІСТ
|
||||
Повнота викладу
|
30
|
15
|
10
|
10
|
Послідовність
|
30
|
15
|
10
|
9
|
Інформативність
|
30
|
20
|
10
|
10
|
Наявність позитиву
|
30
|
15
|
10
|
10
|
Інше
|
||||
Оформлення
|
||||
Загальна
тема
|
30
|
10
|
12
|
10
|
Заголовки
статей
|
30
|
10
|
12
|
9
|
Зображення, ілюстрації
|
30
|
10
|
10
|
10
|
Зміст
і грамотність публікації
|
30
|
15
|
15
|
9
|
Інше
|
||||
Взаємодія
|
||||
Злагодженість
|
30
|
20
|
15
|
10
|
Взаємодопомога
|
30
|
20
|
15
|
10
|
Загальні
інтереси вище особистих
|
30
|
20
|
15
|
10
|
Інше
|
||||
ВСЬОГО БАЛІВ
|
330
|
170
|
134
|
107
|
ОЦІНКА
|
9
|
Переглянуто:
Група Інженери________________________Дата
Примітка: Блог має бути переглянутий і оцінений іншими групами
і вчителем.
Група Історики________________________________Дата______
Примітка: Презентація має бути переглянута і оцінена іншими
групами і вчителем.
Проект “ Побутові електроприлади - непомітні і скромні
помічники.”
Форма оцінювання учнівського блога
Група Інженери________________________Дата
|
МАКСИМУМ БАЛІВ
|
САМООЦІ-НЮВАННЯ
|
ОЦІНЮВАННЯ УчнЯМИ
|
ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ
|
ЗМІСТ
|
|
|
|
|
·
Відповідність темі, логічність
і послідовність викладу
|
10
|
9
|
8
|
8
|
·
Наявність відповіді на ключове і тематичне питання
|
10
|
9
|
8
|
7
|
·
Інше
|
|
|
|
|
ОФОРМЛЕННЯ
|
|
|
|
|
·
Мінімум тексту, наявність зображень, ілюстрацій
|
10
|
9
|
9
|
8
|
·
Використовується
власний матеріал, опитування, гаджети тощо
|
10
|
8
|
9
|
8
|
·
Інше
|
|
|
|
|
ВЗАЄМОДІЯ
|
|
|
|
|
·
Наявність коментарів,
прихильників, спільнот
|
10
|
8
|
8
|
7
|
·
Гіперпосилання на інші
Веб-ресурси
|
10
|
8
|
8
|
7
|
ВСЬОГО БАЛІВ
Остаточна оцінка :10
|
60
|
51 |
50
|
45
|
Проглянуто:_________________________
Проект “ Побутові електроприлади - непомітні і скромні
помічники.”
Форма оцінювання учнівської роботи
Група Історики________________________________Дата______
|
МАКСИМУМ БАЛІВ
|
САМООЦІ-НЮВАННЯ
|
ОЦІНЮВАННЯ УчнЯМИ
|
ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ
|
ЗМІСТ
|
|
|
|
|
·
Відповідає темі
|
10
|
8
|
8
|
7
|
·
Виклад логічний і послідовний
|
10
|
9
|
9
|
8
|
·
Висновки
|
10
|
8
|
8
|
7
|
·
Інше
|
|
|
|
|
ОФОРМЛЕННЯ
|
|
|
|
|
·
Мінімум тексту
|
10
|
8
|
8
|
7
|
·
Зображення,
ілюстрації
|
5
|
8
|
|
|
·
Немає зайвих елементів
|
5
|
8
|
9
|
8
|
·
Інше
|
|
|
|
|
ВЗАЄМОДІЯ
|
|
|
|
|
·
Учні ефективно працюють як
команда, в якій кожен відповідає за свою ділянку роботи
|
10
|
9
|
9
|
8
|
·
Інше
|
|
|
|
|
ВСЬОГО БАЛІВ
Остаточна оцінка :10
|
60
|
58 |
51
|
45
|
Проглянуто:_________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар